در این صفحه به سوالات احتمالی شما پاسخ داده شده است گرچه پاسخ سوال خودرا در این صفحه پیدا نکردید با ما در تماس باشید.

ثبت سفارش

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی «برنج عطرین» پس از اینکه محصول مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و پس از انتخاب آدرس، اگر سفارش شما نیاز به توضیحات بیشتر دارد آن را قید نمایید. در مرحله آخر پس از پرداخت، سفارش شما ثبت شده و با پست درب منزل شما به سراسر ایران ارسال خواهد شد.
ثبت نام در سایت برای خرید اجباری نیست ولی برای پیگیری راحت تر سفارش تان پیشنهاد میکنیم فرایند ثبت نام را در سایت انجام دهید. خواهشمند است اطلاعات تماس خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.
لطفا در هنگام ثبت سفارش به موارد زیر توجه کنید :
از جزییات و مشخصات کالای انتخابی و سبد خرید خود اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظرتان را برای دریافت محصول، درست و دقیق ثبت کرده باشید.

درصورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد این امکان وجود دارد.

فاکتور خریدتان برایتان ایمیل میشود و همچنین میتوانید از طریق تماس با ما پیگیری فرمایید.

بله، شما می‌توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله ” اطلاعات ارسال” می رسید با انتخاب ” افزودن آدرس جدید” ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید. توجه داشته باشید حتما نام گیرنده را در قسمت توضیحات ذکر کنید.


خیر در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت. شما با اطمینان خاطر خرید اینترنتی خود را انجام دهید !

بله، امکان خرید تلفنی نیز برای شما فراهم شده است که می توانید با شماره 09391118019 سفارش خود را ثبت کنید.

پرداخت


همه مشتریان عزیز می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند.همچنین میتوانید از طریق کارت به کارت سفارش خودرا ثبت کنید.


خیر در حال حاضر پرداخت تنها از طریق درگاه اینترنتی امکان پذیر می‌باشد.


گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می‌دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

ارسال سفارش


معمولا در شرای عادی بین 2 تا 5 روز کاری سفارش پستی شما به دستتان خواهد رسید.

بستگی به وزن بسته ارسالی و محل سکونت شما دارد و متغیر است و شما انتخاب میکنید که با چه سیستمی برایتان ارسال شود.

خدمات پس از فروش


در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید. شما برای این کار می توانید از راه‌های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.


تمامی محصولات در تمامی فصول قابل ارسال می‌باشد با ذکر این نکته که با رعایت تمام اصول ایمنی و بهداشتی بسته‌بندی به دست شما می‌رسد و جای نگرانی وجود ندارد.